tirsdag den 3. februar 2015

Patchworktæppe

Jeg kommer hurtigt videre med patchworktæppet, som jeg laver af Bali-pops.
Jeg følger en spændende blogger fra Berlin. Hun hedder Ina, og hendes blog hedder
pattydoo. Her er linket:

https://www.pattydoo.de/blog/

Ina har lavet en masse rigtig pædagogisk gode syvideoer og tutorials, som er nyttige at kende.
Hun har f.eks. lavet en syvideo med beskrivelse af hvordan man syr et tæppe med jelly rolls eller Bali-pops. Hun taler selvfølgelig tysk, men hun taler meget tydeligt og hun viser hele tiden, hvad hun laver, så jeg tror, at de fleste vil kunne forstå hende, selv om de ikke har så gode tyskkundskaber.

Her er linket til selve syvideoen:

https://www.pattydoo.de/blog/2014/03/quilten-fuer-anfaenger/

For at sige det ligeud, så er jeg en stor tilhænger af Inas blog.

Se hvor langt jeg er kommet med tæppet:




I går købte jeg nyt stof til at lave et tæppe til mit kommende barnebarn. Det skal laves efter samme model. Jeg skal bare selv skære strimlerne. Men det vil der blive mere om senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar